Nieuwe HEMA make-up

16:35 Nannick 0 Comments


Ik ben dol op de make- upproducten van de HEMA. Vele nagellakken horen bij mijn favorieten en ook mijn eyebrow kit gebruik ik elke dag met liefde. De producten van HEMA zijn mooi en telkens vernieuwend. Zo is deze collectie dat ook. We gaan de lente tegemoet met nieuwe soft matt lipbalsems, mooie oogpotloden en kleurrijke nagellakken. 
HEMA pakt voor deze lente uit. Van fijne lipproducten tot oogschaduw en 11 matching nagellakken. Alle producten zijn verkrijgbaar in de winkel en deels online. 




HEMA double wear eyepencils
Niet alleen de kleur roze staat centraal in deze collectie, maar ook groen en blauw. De pencils hebben een zachte crèmetextuur en zijn ze zowel als oogschaduw als eyeliner te gebruiken. En ze zijn ook nog eens waterproof! Er zijn 14 verschillende kleuren beschikbaar.  


HEMA soft matt lipbalsem
Deze lippenbalsems komen in 8 verschillende tinten van suikerspinroze tot fris rood. Ze hebben een semi matte finish en hebben een romige, zachte textuur. Momenteel ben ik ze aan het testen, dus binnenkort kunnen jullie hiervan een review verwachten. Ik kan alvast zeggen dat ik er enthousiast ben!


HEMA long lasting nailpolish
Ook voegt HEMA wat nieuwe kleuren nagellak toe. Zowel toppings als normale nagellak. Speciaal voor deze collectie zijn er 12 nieuwe tinten uitgebracht met een matte finish en 4 topcoat dots. Met deze toppings maak je je nagels helemaal af. 


Overig
Verder zijn er nog wat andere producten nieuw. Onder andere 12 nieuwe tinten van fabulous fluid lipstick. Deze hebben een zijdezachte textuur en een sterke dekking. Daarnaast zijn er 9 nieuwe tinten long lasting nagellak, die perfect aansluiten op de kleuren van de lipsticks. Als laatste is er een nieuwe roze oogschaduw en een zwarte mascara in een roze huls.

De producten zijn al een tijdje in de winkel. Dus heb je een favoriet? Ga hem halen. Wat vinden jullie van deze collectie en wat zijn je favorieten?

Ik ben dol op de make- upproducten van de HEMA. Vele nagellakken horen bij mijn favorieten en ook mijn eyebrow kit gebruik ik elke da...