Primark zomercollectie

09:00 Nannick 0 Comments


Het is en blijft een leuke winkel om door heen te lopen en allemaal dingetjes te kopen. Dingen waar ongeveer half Nederland in rondloopt, omdat het zo goedkoop is. Jep, ik heb het over de Primark. Elke keer wanneer ik de Primark in Nijmegen binnen ga bedenk ik me dat ik niets ga kopen. De kwaliteit is niet altijd geweldig en net zoals ik al zei; iedereen heeft hetzelfde aan. Op de een of andere manier kom ik altijd weer met iets naar buiten. Al zijn het sieraden, een paar schoenen of kledingstukken; de prijs blijft aantrekkelijk. De collectie voor de zomer is bekend en hangt al in de winkels om vervolgens door heel Nederland aangetrokken te worden.


Wanneer ik een set leuke sieraden zie voor maar €4 ben ik niet degene die dat laat liggen. Ook al weet ik dat alles van de Primark gemaakt is door kinderen in niet welvarende landen, het weerhoud me niet om iets te kopen. En ja het is zielig, maar ik verander de situatie niet als ik alleen stop met het kopen van dingen bij de Primark.

Maar om een lang verhaal kort te maken: ook deze nieuwe collectie vind ik weer leuk. Primark heeft bij mij een beetje twee kanten. Nu de leuke kant!











Er zitten een paar hele leuke kledingstukken in deze collectie. De bikini's vind ik erg leuk en de korte broekjes en topjes zijn perfect voor de zomer. Maar eerlijk gezegd vind ik de schoenen drie keer niks. Deze collectie is tot nu toe alleen in de winkels te koop. Ik ga misschien ook wel een paar dingetjes kopen wanneer ik weer een beetje geld heb.
Zie je daar ga ik weer..

Wat vinden jullie eigenlijk van de Primark?

Het is en blijft een leuke winkel om door heen te lopen en allemaal dingetjes te kopen. Dingen waar ongeveer half Nederland in rondloopt,...