Wat te doen met je half lange haar?

09:00 Nannick 0 Comments

Met mijn eigen haar heb ik nu een lengte bereikt waarmee ik niet zo maar uit me bed stap en er niets meer aan hoef te doen. Oh, wat was die tijd chill. Ik stond nog geen minuut voor de spiegel om mijn haar te doen. Alleen even kammen en klaar, want ik had mijn haar altijd los. Tegenwoordig draag ik steeds vaker een knot of een staart, maar ik wil ook af en toe wat anders. Ik zocht op Pinterest voor wat ideetjes en het heeft geholpen. De leukste heb ik in een artikel gezet.


Met half lang haar kan je geen eindeloos mooie vlecht maken of een mooie volle knot, want daar heb je niet genoeg haar voor. Gelukkig zijn er zat andere ideetjes. Ze zijn allemaal heel simpel, maar staan super leuk als je (net als ik) net iets anders wil.








En als je geen zin hebt om die moeite te doen, of als je gewoon een bad hairday hebt kun je het altijd gewoon los doen. Wat volume poeder erin en je hebt een bos haar waar je 'u' tegen zegt. Mijn favoriete coupe als ik geen zin heb om 's ochtends om 6 uur met vlechtjes te zitten prutsen. 

Hoe doe jij dat elke dag met jouw haar?

Met mijn eigen haar heb ik nu een lengte bereikt waarmee ik niet zo maar uit me bed stap en er niets meer aan hoef te doen. Oh, wat was die...