5x lekkere pasta gerechten

20:26 Nannick 0 Comments


Als er iets is wat ik elke dag kan eten dan is het pasta. Ik vind echt een groot deel van alle pastagerechten super lekker en leuk om te maken. Op Pinterest kom ik regelmatig lekkere recepten tegen, maar denk ik er niet meer over na om het zelf te maken. Na deze gerechten gezien te hebben ga ik er zeker een maken, en moest ik ze wel met jullie delen. Ik laat je 5 lekkere pastagerechten zien.



Deze lasagne ziet er lekker uit en is ook nog eens gezond. De combinatie spinazie met lasagne heb ik nog nooit op maar ziet er veelbelovend lekker uit. Ook al houd ik niet echt van spinazie, lasagne blijft mijn lievelings gerecht. 



Deze pasta met penne met parmezaanse kaas lijkt me echt super lekker. Een typisch gerecht voor als je even snel moet eten en niet veel tijd hebt om een maaltijd bij elkaar te flansen. Het enige nadeel van dit gerecht is dat er geen groente in zit, maar die kan ik er natuurlijk altijd zelf toevoegen. 



Pasta met salami rondjes, mhmmm. Klinkt super lekker, want ik houd van salami. Maar net als bij de lasagne, heb ik salami nog nooit in combinatie met dit gerecht op. Bovendien houd ik wel van een wat pittiger gerecht. Deze ga ik zeker een keer maken. Ben benieuwd. 



Dit gerecht ziet er gezond en lekker uit. Pasta met spinazie en kip stukjes. Ik vind de kip op de foto is te grof gesneden, dus wanneer ik dit gerecht ga maken worden ze kleiner. Dit gerecht is het proberen waard. 




En nu komt mijn favoriet! Alleen de naam al: one pot pizza pasta bake. Pizza en pasta, klinkt in mijn oren echt geweldig. Ook deze pasta heeft mini salami rondjes, mhmm. Mini groente, fusili en kaas er bij en klaar is Nannick. Volgende week staat deze pasta op het menu; ik zal jullie een foto laten zien. 


Houden jullie ook zoveel van pasta, or is it just me?

Als er iets is wat ik elke dag kan eten dan is het pasta. Ik vind echt een groot deel van alle pastagerechten super lekker en leuk om...