Rituals Yogi Flow foaming shower gel

09:00 Nannick 0 Comments


Rituals is gewoon een merk waarvan ik alles goed en lekker vind. Ook al loop je alleen al langs de winkel. Bij het ruiken van die lekkere geuren wil ik gelijk naar binnen lopen en de hele winkel meenemen. Helaas is Rituals niet altijd een van de goedkoopste. Al een tijdje gebruikte ik verschillende douchegels van Rituals. Welke geur ik ook nam, het rook altijd lekker. Deze keer nam ik de rode variant, Yogi Flow mee. Tijd voor een review!

De inhoud van de bus is 200 ml. Lekker veel, zo kan ik er weer een tijdje mee vooruit. Het handige van de schuimende douchegels is dat je nooit zoveel nodig hebt. Lekker zuinig dus. 


De bus heeft een spuitmondje, wat ik persoonlijk erg fijn vind bij douche producten. Er komt bij één keer drukken precies genoeg schuim uit om je lichaam mee te wassen. Ik vind het altijd fijn als een product lekker schuimt. Dan heb ik tenminste het gevoel dat ik me ergens mee was, haha. De shower gel is wit en ruikt heerlijk!

De geur is heel zoet, maar ik kan het zoals gewoonlijk niet omschrijven. De geur bevat Indiase roos en zoete amandelolie. Het is een typische Rituals geur. De geur blijft ook nog lekker hangen wanneer je uit de douche bent. Heerlijk! 


Deze douche gel werkt echt heerlijk. Ik heb de douchegel pas een aantal keer gebruikt en ik merk dat mijn huid nu al een stuk zachter is. Mijn armen waren wat droog en die voelen nu heerlijk zacht aan. Verder is de geur lekker en blijft het een tijdje hangen. Ik zou de body butter hier ook wel van willen hebben. Ik houd van zoete geuren. De douche gel is zuinig in gebruik, omdat je telkens maar een klein beetje nodig hebt.

Alle Rituals foaming douche gels kosten €8 per stuk en zijn te koop in de webshop van Rituals en in de vele winkels.

Ben jij ook zo'n fan van Rituals?

Rituals is gewoon een merk waarvan ik alles goed en lekker vind. Ook al loop je alleen al langs de winkel. Bij het ruiken van die lekke...