25 food vragen tag

09:00 Nannick 0 Comments

bron
Op verschillende blogs las ik deze tag, en ik vond hem zo leuk dat ik hem wilde invullen. Ik houd heel erg veel van eten, dus deze tag is lekker toepasselijk. Wil je weten wat mijn lievelingseten is en wat mijn lievelings restaurant is? Dat lees je in dit artikel.

Wat is je favoriete ontbijt?
Meestal eet ik gewoon een boterham met hagelslag en een crackertje, maar een uitgebreid ontbijt met croissantjes, eitjes en afgebakken broodjes is toch echt wel mijn favoriet. Gelukkig eet ik dit bijna elke zondag. Heerlijk.

Hoe drink je je koffie?
Gewoon niet. Haha. Ik lust echt geen koffie. Ik neem liever thee.

Wat zit er op je lievelingsbroodje?
Ik eet niet zoveel van zulke broodjes. Maar als ik iets bestel moet er sowieso salami en kaas op zitten. Alles met dat is eigenlijk prima haha. 

Soep of salade?
Soep! Ik eet eigenlijk nooit salades. Ik houd alleen van salades met alleen sla. Al die troep hoeft er van mij niet in.

Wat is je favoriete kookboek?
Ik lees nooit kookboeken, dus ik heb ook geen favoriet. Helaas.

Nooit meer zoet of nooit meer hartig?
Nooit meer hartig, want een leven zonder chocola kan ik me echt niet voorstellen. Dat is een ramp. Ik ben echt een zoetekauw. 
Welke keuken is je favoriet?
Italiaans, sowieso! Ik ga ook vaak naar een Italiaans restaurant, heerlijk. 

Wat is je favo food film?
Favo food film? Geen idee...

Wat is je meest ultieme guilty pleasure?
Een zak friet met lekker veel mayonaise. Zo ongezond maar zo ongelooflijk lekker. Ik krijg gelijk trek van deze tag haha. 

Wie is je grootste inspiratiebron?
Voor zover ik weet heb ik geen inspiratiebron wat betreft eten. 

Thuis koken of uit eten gaan?
Eerlijk gezegd kook ik niet zo heel vaak en ben ik er ook niet echt goed in. Ik zou dus eerder kiezen om lekker uit eten te gaan. Met mijn vriend ga ik echt heel vaak uit eten, gewoon omdat we het zo lekker vinden.

High end of low profile?
Eh, wisselend. Soms heb je zin om lekker lang te tafelen en soms wil ik gewoon snel wat eten, bijvoorbeeld als ik weg moet na het eten. 

Wat is je lievelings restaurant?
La Cubanita is echt een van mijn lievelings restaurantjes. Ik houd heel erg veel van tapas en daar hebben ze gewoon super lekkere gerechtjes. Ik kan daar van blijven eten, echt erg.

Boodschappen doe ik bij...?
Hallo Jumbo!

Het lekkerste wat ik ooit gegeten heb is?
Lasagne in Italië. Een paar jaar geleden was ik op werkweek in Rome. Daar gingen we 's avonds uit eten en daar heb ik de lekkerste lasagne ooit op. Goddelijk gewoon. De Nederlandse lasagne kan daar echt niet aan tippen.

Wat is je favo cocktail?
Ik drink nooit cocktails eigenlijk. 

Koffie met George of Heston?
Sowieso geen koffie, maar thee. En eigenlijk met geen van beide, haha. 

Wat mag niet ontbreken in jouw keuken?
Kruiden! Alles wordt zoveel lekkerder met kruiden. Zonder kruiden zou het eten een stuk minder lekker zijn.

Mijn favo snack is?
Mijn favoriete gezonde snack is paprika en ongezond snoep. Op mijn kamer heb ik een pot met zure snoepjes, ooh lekker!
bron
Wat zit er op jouw pizza?
Samen met mijn vriend maak ik heel vaak pizza en gooien we er altijd van alles op. De ingrediënten die we vaak gebruiken zijn: ham, salami, Italiaanse roerbakgroente, champignons, ananas, gehakt, bolognese saus en paprika! 

Wat lust je echt niet?
Hutspot is echt iets wat ik niet lust. Gadverdamme. Dat vind ik echt niet lekker. Als kind lustte ik het wel, ik snap het nog steeds niet haha. 

Mijn favoriete foodblog is?
Ik volg geen foodblogs...

Het gekste wat ik ooit heb gegeten is?
Een paar jaar geleden ging ik met mijn ouders uit eten bij een pizzeria. Daar had ik een pizza met friet en knakworst besteld, gewoon om te proberen. En zoals verwacht, was het de meest rare combinatie ooit. De ober vertelde mij dat het in Spanje heel erg populair is. Ik kan het me haast niet voorstellen.

Wat staat er op je food bucket list?
Eten bij een heel erg lekker chique restaurant.

Ik kan niet leven zonder?
Lekker eten. Ik houd echt veel van eten en geniet er elke dag van. Als ik niet meer zou kunnen eten, zou dat echt een ramp zijn. 

Nou, ik heb inmiddels wel honger gekregen, jullie ook? Wat is jullie favoriete gerecht?

bron Op verschillende blogs las ik deze tag, en ik vond hem zo leuk dat ik hem wilde invullen. Ik houd heel erg veel van eten, dus deze...