Foto verslag weekend Gent

17:10 Nannick 0 Comments


Afgelopen weekend was ik samen met Davey naar Gent. We verbleven in het NH Sint Pieters Hotel en het was geweldig. De hele dag in de auto zitten met 36 graden is geen pretje. Wat waren wij blij dat we er eindelijk waren. Ik heb afgelopen weekend weer lekker de toerist uitgehangen met mijn spiegelreflex camera. De mooiste foto's laat ik aan jullie zien in dit blogartikel. 
Ik ben een sucker voor mooie gebouwen, dus daarom zit dit hele verslag vol met foto's van mooie historische gebouwen en eten!

We hebben de hele zaterdag in de stad doorgebracht. Eerst hebben we rondgelopen en gebouwen bekeken. Tijdens het lopen kwamen we een kasteel tegen en besloten we daar naar binnen te gaan. Daar heb ik mooie uitzicht foto's kunnen schieten, dus dat vond ik wel leuk. Daarna hebben we nog wat geshopt en als laatste een plekje gezocht waar we lekker konden eten. We hadden ook nog eens goed weer, dus het was perfect.









Dit was het kasteel waar we naar binnen gingen. Best interessant om dingen van vroeger te zien. We liepen tussen de geweren en zwaarden, Davey keek z'n ogen uit. Toch weer een mannen- dingetje haha.







Soms kan Davey nog best mooie foto's maken, als ik de instellingen van te voren al heb ingesteld.








Ik vind het zo leuk dat er in België trams rond rijden. Alhoewel het soms lastig is als je met de auto aan het rijden bent. Je moet zo goed opletten.









Gent is echt een aanrader voor een weekendje weg. Je kan er super veel zien en een weekendje is echt te weinig om alles te zien. Wij hebben op een dag het hele historische gedeelte van Gent gezien en dan ben je er nog lang niet. Gent is groot en mooi! Ook het hotel was prima, ook al leek het soms een beetje dood. Verder was het een super gezellig weekendje. Ik vind zulke spontane weekendjes weg altijd zo leuk.

Ben jij wel eens in Gent geweest?

Afgelopen weekend was ik samen met Davey naar Gent. We verbleven in het NH Sint Pieters Hotel en het was geweldig. De hele dag in de au...