Instagram pics van de laatste tijd

16:26 Nannick 0 Comments


De laatste tijd maak ik een stuk minder foto's van alles dan voorheen. Een aantal maanden geleden had ik elke week een artikel met super veel foto's. Nu gaat dat niet meer, omdat het soms best wel eentonig is. Dat is een beetje saai om te laten zien. Dus daarom doe ik het anders; mijn Instagram uploads van de afgelopen tijd.

Ik was een avondje chillen met een van mijn aller beste vriendinnen. We hebben de hele avond gepraat en lekker wat gedronken. 
Het was super lekker weer dus ik koos ervoor om te gaan leren in de zon met een Radler erbij. Zulke biertjes vind ik echt super lekker om in de zomer te drinken. Lekker verfrissend en je wordt er ook niet dronken van. Ideaal.
Tja, studeren vergt veel energie dus ik haalde met mijn broertje burgerpizza's en pizza baguettes. Lekker ongezonde lunch, maar i don't care!
Verliefd op mijn nieuwe Nike air max black thea. Jaren heb ik het gedaan met All Stars, maar vergeleken met dat lopen Nike schoenen echt goddelijk. Ik heb het gevoel alsof ik op kussentjes loop.
Mooi uitzicht in Gent (België), waar ik vorig weekend met mijn vriend was!
Onze overheerlijke lunch in het zonnetje op het terras. Perfecte combinatie!
Na ontelbaar veel trappen lopen hadden we in Gent dit uitzicht. Je kan echt ver kijken. Ik hou van uitzichtfoto's.
We (Davey ik en Cynthia en haar vriend) besloten om naar Madurodam te gaan. Het was gezellig, maar het park was niet heel leuk. Leuk om gezien te hebben, maar niet om er uren rond te lopen. Desondanks heb ik mij prima vermaakt.
Selfies maken!
Het was mijn laatste lesdag op school. Ik heb het eerste jaar er nu bijna opzitten dus ik trakteerde mezelf op paprika en water met gember en citroen. Mijn treinreis was een stuk aangenamer.
Die avond kwam mijn vriend chillen en bracht 'ie een cadeautje mee. Een minion! Ik vind de minions echt super grappig, misschien een beetje beschamend, haha. 1 juli komt er een film van de minions uit, die wil ik sowieso zien. Grote kans dat ik tussen allemaal kleine kinderen zit, haha.
Rondje hardlopen met de Nike+ app. Super handig.
Eens per jaar organiseren we met de familie een neven- en nichtendag waarop we met z'n allen iets leuks gaan doen. Dit jaar gingen we uit eten bij La Cubanita en discobowlen. Altijd gezellig.
Ondertussen zijn Davey en ik echt een ster in zelf pizza maken, maar deze pizza overtreft alle pizza's die we ooit hebben gemaakt. Er zat gehakt, paprika, italiaanse groente, tomatensaus, champignons, ananas, salami en ham op. Hij was goddelijk.
Ik zat de hele dag al binnen en buiten was het super lekker weer, dus ik verhuisde mezelf inclusief de laptop en drinken naar buiten. Nadeel is alleen dat ik bijna niks zag op me scherm door de zon. Hallo hoofdpijn van het geconcentreerd kijken.

Fijne dag nog!

De laatste tijd maak ik een stuk minder foto's van alles dan voorheen. Een aantal maanden geleden had ik elke week een artikel me...