Tips voor budget shoppen

09:00 Nannick 0 Comments

Je kent het wel, je hebt zin om te shoppen maar je hebt eigenlijk geen geld. De maand is pas net begonnen en je hebt het grootste gedeelte van je salaris alweer uitgegeven. Shoppen maakt ons vrouwen nou eenmaal gelukkig, dus we moeten wel. Het is verstandig om eens budget te gaan shoppen. Zo kan je veel meer dingen kopen als je kijkt naar wat minder dure artikelen. Ik krijg het altijd voor elkaar om met heel veel thuis te komen, terwijl ik niet zoveel heb uitgegeven. Lees hier mijn tips.
Bron
- Koop geen dingen die je eigenlijk niet nodig hebt. Die ene mooie oogschaduw die net nieuw is maar die toch wel heel veel lijkt op een oogschaduw die je al hebt, hoef je niet te kopen. Beperk je je tot wat je echt nodig hebt.
- Ga shoppen in de periode dat er uitverkoop is. De uitverkoop is in de meeste winkels rond januari en juli.
- Wacht tot het einde van de uitverkoop, dan heb je kans op de grootste kortingen van 70%. Het nadeel hiervan is dat de leuke artikelen al uitverkocht kunnen zijn.
- Koop de trend gevoelige items goedkoop. Meestal is de hype maar een tijdje aanwezig. Wil je toch met de mode mee, koop dan de wat goedkopere items. Binnen de kortste keren draagt iedereen weer wat anders wat in de mode is.
- Kijk eens bij de tweedehands winkeltjes. Soms zitten er nog leuke dingen tussen.
- Zoek de discount winkels op. Zo heb je altijd artikelen met flinke sale.

Ook ik ben geen expert op het gebied van budget shoppen. Want wanneer ik een leuke, maar super dure broek tegenkom, koop ik de broek ook. Maar wanneer je zulke tips in gedachte houdt tijdens het shoppen, zul je zien dat je bewuster budget gaat shoppen. Succes!

Hoe budget shop jij?

Je kent het wel, je hebt zin om te shoppen maar je hebt eigenlijk geen geld. De maand is pas net begonnen en je hebt het grootste gedeelte v...