Weekendje weg

09:00 Nannick 0 Comments

Vandaag ga ik samen met mijn vriend naar Gent in België. We besloten dat het wel leuk was om er even tussenuit te gaan. Ik ben nu net klaar met school en heb volgende week pas tentamens, dus dit weekendje weg is een leuke afleiding. We hebben geboekt van vrijdag tot en met zondag dus we hebben een leuk weekend tegemoet. We zijn nog nooit in België geweest, dus we weten niet echt wat we kunnen verwachten. Wel hebben we bedacht wat we ongeveer willen gaan doen.


Hotel
We verblijven in het Sint Pieters hotel in het midden van Gent. Ik heb even op Google gezocht en het hotel ziet er prima uit. Ik ben benieuwd of dat het in het echt ook zo mooi is. In het hotel kunnen we ook elke ochtend tot half 11 ontbijten, heerlijk. Beetje vroeg opstaan, zo hebben we nog wat aan de dag.

Uit eten
Aangezien we niet in het hotel eten, gaan we elke dag 's avonds en 's middags uit eten. Ik kijk er naar uit om leuke en gezellige restaurantjes op te zoeken waar je lekker kan eten. Mijn vriend en ik zijn helemaal gek op uit eten, dus dat komt helemaal goed. 

De stad in
Tijdens ons verblijf zijn we ook van plan om dingen te gaan doen. Dus we gaan ook zeker de stad in. Ook om even lekker te shoppen, want daar heb ik ook wel zin in. We gaan ook een beetje de toerist uithangen, want ik heb begrepen dat er aardig wat mooie gebouwen en musea te bezoeken zijn. Ik ben erg benieuwd.

Ik neem lekker mijn camera mee en ga lekker veel foto's maken. Mijn vriend probeert dit te voorkomen (want hij houdt niet van foto's), maar dat gaat hem zeker niet lukken. En natuurlijk kunnen jullie een verslag verwachten na dit weekend. We hebbepn er onwijs veel zin in. Gelukkig is het niet ver rijden, ongeveer 2 uur, dus dat valt mee.

Gaan jullie nog iets leuks doen?

Vandaag ga ik samen met mijn vriend naar Gent in België. We besloten dat het wel leuk was om er even tussenuit te gaan. Ik ben nu net klaar ...