2 zomerse outfits van H&M

18:36 Nannick 0 Comments

Eens in de zoveel tijd kijk ik weer in de online shop van H&M. Op de een of andere manier doe ik dat altijd wanneer ik niet zo heel veel geld heb, omdat het einde van de maand is. Zo was het dit keer ook. Ik stelde 2 leuke outfits samen die ik zo aan zou trekken. Dus vandaag 2 leuke outfits met alleen maar H&M producten.

De eerste outfit is nogal chique en netjes. Het printje van de rok vind ik erg leuk en mooi voor in de zomer. Op zo'n rokje hoort een basic shirtje, dus ik koos voor een kaki groen shirt. Om de outfit af te maken koos ik voor een ketting en zwarte wedges.


Deze outfit is weer een stuk minder chique en meer casual. Dit vind ik echt een leuke outfit. De tuinbroek wordt niet zo snel aangetrokken, maar in combinatie met deze kleding staat een tuinbroekje hartstikke leuk. Ik zou deze bijna kopen. De simpele witte sneakers staan leuk bij de outfit en maakt de outfit lekker zomers.

- Tuinbroek €24.99
- T-shirt €4.99
- Schoenen €24.99
- Zonnebril €7.99

Zo zie je maar weer dat het super makkelijk is om een outfit bij elkaar te zoeken met alleen maar H&M kledingstukken. Als je op de prijzen klikt van de kledingstukken ga je naar de pagina in de H&M shop.

Wat vinden jullie van deze outfits? 

Eens in de zoveel tijd kijk ik weer in de online shop van H&M. Op de een of andere manier doe ik dat altijd wanneer ik niet zo heel v...