DIY's voor je telefoon

12:00 Nannick 0 Comments


Nu we onze telefoons en andere elektronica steeds vaker gebruiken komen we steeds meer problemen tegen die we zouden willen vermijden. Ik heb het over in de knoop zittende oortjes, telefoon houder, saaie hoesjes, dure telefoon boxen. Voor sommige van deze problemen is een oplossing gevonden. De meest handige DIY's voor je telefoon heb ik op een rijtje gezet.



Ik bedenk me vaak dat het handig zou zijn als ik mijn telefoon ergens zou neer kunnen zetten op een standaard. Die standaarden voor iPhones zijn er ook, maar dat kost natuurlijk weer geld. Deze van papier kan je zelf maken. Download hier het template en print het uit. Bekijk dit filmpje en zet hem in elkaar.


En dan nog de oortjes voor je telefoon om muziek mee te luisteren. Een drama om die dingen uit de knoop te halen. Maar met een simpele wasknijper heb je dit probleem ook opgelost. Hoe je dat doet wordt beschreven op deze website.


Het geluid dat uit een iPhone komt is niet optimaal. Met deze zelf gemaakte speaker gaat het geluid een stuk harder en bespaar je ook nog eens geld op een dure speaker. De werkwijze zie je hier.


De adapters zijn altijd zo saai wit of zwart. Koop een rolletje fleurige tape en beplak je adapter. Zo zien je adapters er een stuk leuker uit en kun je ze ook onderscheiden van de rest. Vaak kun je zulke tape halen bij de HEMA en Action. 


En dan hier de fashionable telefoon houder. Die van papier was een simpele oplossing. Maar wil je toch iets mooier, dan is dit een mooie uitkomst. Hoe je deze houder maakt staat beschreven op deze website. Deze houder staat bijvoorbeeld mooi op je bureau of nachtkastje.


Om je oortjes bij elkaar te houden zonder ze in de knoop te leggen is er ook deze oplossing. Je houdt ze bij elkaar met een soort plakkertje.

Met deze DIY telefoon hacks kunnen we een hoop problemen oplossen. De fleurige adapters en de oortjes met de wasknijper ga ik ook eens uitproberen.

Heb jij ook nog zo'n geniaal idee?

Nu we onze telefoons en andere elektronica steeds vaker gebruiken komen we steeds meer problemen tegen die we zouden willen vermijden. Ik...