Inspiratie: work office

13:25 Nannick 0 Comments


De plek waar je werkt, studeert of waar dan ook mee bezig bent, moet fijn zijn om er te werken. Ik vind het ook fijn als mijn werkplek er georganiseerd, netjes maar toch leuk uitziet. Om een beetje inspiratie op te doen heb ik een paar afbeeldingen bij elkaar gezocht op Pinterest. 













Persoonlijk vind ik de laatste 4 afbeeldingen het mooist, omdat er veel variatie in zit. Er is veel gebruik gemaakt van verschillende kleuren en materialen. Mijn bureau is nu al best wit, maar ik mis een paar dingen. Het een na laatste plaatje is voor mij wel de perfecte werkplek. Wit, met een paar zwarte en grijze tinten.

Welke is jouw favoriet?

De plek waar je werkt, studeert of waar dan ook mee bezig bent, moet fijn zijn om er te werken. Ik vind het ook fijn als mijn werkplek ...