Ontdekt: serie's

12:00 Nannick 0 Comments


Veel andere meiden om mij heen kijken dagelijks serie's. Steeds hadden ze het erover en waren ze benieuwd wanneer het nieuwe seizoen zou komen. Ik was nooit zo, tot nu. Jongens en meisjes, ik heb de serie ontdekt. Wat is het toch heerlijk om als je wakker wordt een aflevering te kijken en daarna lekker te gaan ontbijten. Of 's avonds voordat je gaat slapen nog één aflevering, wat uiteindelijk eindigt met meer dan 1 aflevering. Momenteel kijk ik Orange is the new black.

Om mij heen hoorde ik zoveel goede verhalen over Orange is the new black, dat ik toch wel benieuwd werd. Een paar weken geleden moest ik naar de dokter voor mijn teen en mocht ik na de behandeling een dag niet lopen. Wat moet je dan doen op zo'n dag? Serie's kijken! Ik koos voor Orange is the new black en vond het na de eerste aflevering gelijk al een leuke serie. Ondertussen ben ik halverwege seizoen 2 en begrijp ik echt wat iedereen zo leuk vindt aan serie's kijken. Als ik een uurtje niks te doen heb, kijk ik lekker een aflevering en ga ik daarna verder met wat anders. Super handig. Het concept van Orange is the new black vind ik gewoon erg goed en dat maakt het ook leuk om naar te kijken. Ik kijk mijn serie's trouwens via PopcornTime.


Maar wat nou als ik alle afleveringen van Orange is the new black gezien heb? Ik ben nu al benieuwd naar het volgende seizoen, dat helaas pas in 2016 komt. Duurt lang! Als iemand aanraders heeft, ze zijn welkom. Ik hoorde al iets over Prison Break en Walking Dead, dus misschien worden dat de eerstvolgende serie's die ik ga kijken.

Welke series kijk jij en heb jij nog aanraders voor mij?

Veel andere meiden om mij heen kijken dagelijks serie's. Steeds hadden ze het erover en waren ze benieuwd wanneer het nieuwe seizoen...