Persoonlijke update: nieuwe lay out, propedeuse gehaald en blog dipje

20:16 Nannick 0 Comments


Ik heb me een lange tijd stil gehouden op mijn blog. Inmiddels heb ik vakantie van school, heb ik mijn eerste jaar gehaald en had ik een blog dipje. Ik praat jullie eventjes bij en ben van plan om weer verder te bloggen.
Soms heb ik zin om artikelen te schrijven voor mijn blog, maar soms ook niet. Dat had ik afgelopen tijd. Ik had niet echt de drive en zin om te gaan bloggen, dus het is er dan ook niet van gekomen. Achteraf gezien heb ik er een beetje spijt van want ik had zeeën van tijd, maar goed. Het punt was dat ik ook geen inspiratie had. Ik wist niet eens waar ik over wilde gaan bloggen. Dat maakt het alleen maar lastiger. Maar ik heb inmiddels genoeg inspiratie opgedaan, zodat ik weer even vooruit kan.

Ik heb mijn layout ook voor de zoveelste keer veranderd. Hiervoor had ik op de startpagina alleen afbeeldingen en geen tekst. Ik wilde toch weer terug naar het oude blog design; een afbeelding en beetje tekst met een zijkant met kleine widgets. Dit vind ik toch het leukste staan. Ik heb de blog nog steeds rustig en wit gelaten, het gaat uiteindelijk om de foto's en teksten. Buiten dat vind ik een heel kleurrijke layout nooit zo professioneel ogen. Maar dat is mijn smaak.

Ongeveer een week geleden kreeg ik het laatste cijfer binnen wat ik nodig had om mijn propedeuse te halen. Ik had op het allerlaatst voor 1 vak een herkansing, maar die heb ik nu gehaald met een 9.4 Dus ik was extra blij. Ik heb mijn propedeuse gewoon gehaald in één jaar, nu kan ik zonder herkansingen beginnen aan jaar 2. Gelukkig heb ik tot 1 september nog vakantie, dus ik kan nog even genieten van het oh zo zonnige weer in Nederland. Ik ga namelijk niet op vakantie en blijf lekker thuis. Samen met Davey besloot ik om kleine uitstapjes te maken in plaats van op vakantie te gaan. Ook leuk! 

Zo, nu zijn jullie weer een beetje op de hoogte. Vanaf nu ga ik de draad weer oppakken en lekker bloggen. 

Ik heb me een lange tijd stil gehouden op mijn blog. Inmiddels heb ik vakantie van school, heb ik mijn eerste jaar gehaald en had ik ee...