Printable planners

12:00 Nannick 0 Comments


Een leven zonder lijstjes, agenda's en planners lijkt mij onoverzichtelijk. Dagelijks maak ik lijstjes op mijn telefoon, houd ik mijn agenda bij en maak ik een planner op papier of in mijn hoofd. Hierdoor weet ik elke dag wat ik kan en moet doen en wat ik al gedaan heb. Op de een of andere manier vind ik het fijner om mijn lijstjes en planners bij te houden op papier, in plaats van digitaal. Dan kan ik lekker afstrepen wat ik al gedaan heb, dat voelt goed. In dit artikel vind je een aantal planners die je gratis kan uitprinten.

Op deze website kun je veel soorten planners vinden, planners om gebruikersnamen en wachtwoorden bij te houden, om je blog artikelen in te plannen en ga zo maar door. Een paar planners staan hieronder. Om de planners te downloaden ga je naar de site en klik je op downloaden.


De planner hieronder van Digi Mama's is wat kleurrijker en is bedoeld om wekelijks dingen in te plannen, zodat je nooit meer iets vergeet.

Download de planner via deze link.

Voor je blog zijn er natuurlijk ook eindeloos veel planners, zoals deze planner hieronder. Met deze planner kun je bijhouden hoeveel je op welke social media per dag post en welke belangrijke e-mails je hebt ontvangen die je niet moet vergeten. 

Maar er zijn er nog meer!


http://www.teamconfetti.nl/free-printable-to-do-list/



Nu ik deze lijstjes zie ik heb weer zin om lijstjes te maken. Eigenlijk zou ik zelf een heel boek moeten samenstellen met allemaal verschillende soorten lijstjes bij elkaar, en ze te onderscheiden door tabbladen. Veel werk, maar dan heb je ook wat.

Maak jij ook veel lijstjes?

Een leven zonder lijstjes, agenda's en planners lijkt mij onoverzichtelijk. Dagelijks maak ik lijstjes op mijn telefoon, houd ik m...