25 echt belangrijke levensvragen tag!

12:00 Nannick 0 Comments

De laatste tijd kwam ik deze tag vaak tegen op andere blogs en vond ik het best vermakelijk om te lezen. Dus nu vul ik de tag ook zelf in. Of het de meest belangrijke levensvragen zijn houden we maar even achterwegen. In dit artikel kom je erachter wat mijn homescreen is, wat mijn favoriete dag van het jaar is en mijn favoriete film.


Hoe ziet de homescreen van je telefoon er uit?
Zo dus!

Je loopt een kroeg in, wat bestel je?

Apfelkorn cassis! Voor jullie waarschijnlijk de meest rare combinatie ooit, maar het is echt heel lekker.

Welk woord gebruik je echt te vaak?

Ik gebruik het woordje 'omg' en 'kerel' echt te vaak denk ik.

Wat is je favoriete film?

Alle Step Up films zijn leuk dus daarvan heb ik niet echt een favoriet. Sinds dat ik Fast & The furious gezien heb vind ik dat ook wel een vette film.

Wat is je guilty pleasure op gebied van tv?

Heb ik niet echt, want ik kijk bijna nooit tv.

Wat is het laatste liedje dat je hebt geluisterd?

Ik luister op dit moment dat ik dit artikel schrijf Wild Mustang van Yellow Claw.

Naar wie was je laatste appje?

Naar mijn vriend, ik had hem succes gewenst met werken.

Wat was je eerste e-mail adres?

Dat zou ik niet meer weten, volgens mij gewoon mijn naam en achternaam, haha.

Waar kun je je enorm aan ergeren?

Ik erger met niet zo snel. Oke dat was een grapje. Ik erger me wel snel. Vooral aan mensen die irritant doen in de trein. Eerder instappen dan dat ik uitstap of heel erg opvallend contact zoeken. In de trein luister ik meestal muziek en zeg ik niks en wil ik het liefste alleen zitten, haha.

Wat is je meest awkward moment ooit?

Ik kan me zo niet echt iets herinneren. Maar ik vind het sowieso awkward als ik iemand tegemoet loop en we ontwijken elkaar allebei dezelfde kant op.

Wat is je favoriete dag van het jaar?

17 augustus want dan ben ik jarig. Pas geweest, dus ik moet weer een heel jaar wachten.

Wat is je favoriete emoji?

Het meisje met de roze kleren die zwaait. En de bovenstaande wordt mijn favoriet emoji als ie bestaat!

Katten of honden?

Katten, honden moet je uitlaten en daar ben ik te lui voor.

Utrecht of Amsterdam?

Hoewel ik studeer in Utrecht vind ik Amsterdam leuker. Ik vind dat je er leuker kan shoppen, hoewel het in Utrecht wel gezellig is..

Koffie of thee?

Thee!

Serie of film?

Allebei?

Vis of vlees?

Vlees, zonder twijfel.

Drank of drugs?

Drank, want drugs heb ik nog nooit gebruikt en wil ik graag zo houden.

Spice girls of backstreet boys?

Geen van beiden haha.

Sesamstraat of Villa achterwerk?

Sesamstraat.

Bert of Ernie?

Ernie, want ik vind Bert altijd zo'n droogkloot.

Buurman of buurman?

Buurman!

Engeland of Amerika?

Ik ben nog nooit in Amerika geweest, maar het lijkt me wel leuker dan Engeland.

Meest random feitje over jezelf?

Ik voel me soms lichtelijk autistisch met mijn gedrag.

De belangrijkste levensles die je in de afgelopen jaren hebt geleerd?

Dat je altijd alles voor elkaar krijgt zolang je het maar wilt.

Sta je te popelen om deze tag over te nemen, ga je gang. Waar kunnen jullie je aan ergeren?

De laatste tijd kwam ik deze tag vaak tegen op andere blogs en vond ik het best vermakelijk om te le...