Dagelijkse look met iets extra's

12:00 Nannick 0 Comments


Als ik iets meer make- up dan normaal wil dan bedoel ik met iets ook maar een klein beetje. Oogschaduw heb ik al heel lang niet op gehad en ik voel dat dat een beetje verleden tijd is. Wanneer ik wel oogschaduw op heb voel ik me net zo'n te erg opgemaakt meisje. Dat is natuurlijk niet zo, maar zo voelt het wel. Daarom past een dagelijkse look met iets extra's beter bij mij. Net zoals de look die ik vandaag maakte. Kijk stap voor stap mee hoe ik deze look maakte.

De oogschaduw heb ik dit keer achterwege gelaten, omdat ik het simpelweg te veel werk vind. Ik heb er de laatste tijd helemaal geen zin in. Een simpele mooie eyeliner kan ook genoeg en leuk zijn. Kijk mee!


We beginnen met het reinigen van je gezicht, daarna doe ik pas de make- up.


Ik heb momenteel veel last van oneffenheden en puistjes. Deze concealer is perfect om ze wat minder zichtbaar te maken.


Daarna mijn gezicht afpoederen, hierdoor wordt het minder snel vettig. Ik haat een vettige huid. Bah.


Tijd voor de wenkbrauwen, dit keer gebruik ik het HEMA eyebrow kit.


Ik gebruik de wenbrauwgel van Essence om ervoor te zorgen dat mijn wenkbrauwen de hele dag goed zitten.


Een beetje blush voor een wat gezonder gezicht. Anders ben ik een bleekscheet.


En dan nu: de ogen. Sinds kort gebruik ik deze eyeliner met een sponsapplicator en ik vind deze erg fijn.


Mijn favoriete mascara!


Om de look af te maken een fel roze lipstick. Dit doe ik normaal nooit dus vandaar "iets extra's". Zo ziet de look er heel anders uit.

En dit is de look uiteindelijk geworden!



Meestal als ik naar feestjes ga, heb ik vaak deze look op. Ik vind de lipstick zo lekker opvallend en hij blijft goed zitten als ik wat eet of drink. Het valt me nu op dat ik heel veel sproetjes heb, nog nooit eerder op gelet eigenlijk. Grappig!

Wat vind jij van mijn look? 

Als ik iets meer make- up dan normaal wil dan bedoel ik met iets ook maar een klein beetje....