Essence how to make brows wow

12:00 Nannick 0 Comments


Het How to make brows wow palette is speciaal gemaakt voor de wenkbrauwen. Met 3 verschillende kleuren en een highlighter kun je jouw wenkbrauwen perfect maken. De nieuwe doosjes van Essence hebben ene hoog hebben-gehalte, net zoals deze. Ze doen me denken aan de schattige doosjes van Too Faced en Benefit, gelukkig zijn deze van Essence een stuk goedkoper. Lekker budget dus.

De verpakking is al iets opzich waar je het over kunt hebben. Elke keer is het leuk om het doosje te gebruiken omdat 'ie er zo leuk uitziet. In het kartonnen doosje zit een spiegel, die ik overigens niet gebruik, maar het is toch handig. Daarnaast bevat het doosje ook een klein pincet en sponsapplicator. Zelf gebruik ik het niet, maar het kan fijn zijn voor onderweg om alles in 1 doosjes te hebben.


Er zijn drie verschillende kleuren: Love Blondes, Love 'em All, Love Brunettes en daarnaast nog een highlighter Lift me Up. Leuk dat er dit keer ook een highlighter bij zit, dat is niet vaak.


De poeders zijn goed gepigmenteerd voor je wenkbrauwen. Het is best lastig om de perfecte kleur te vinden. Ik ben het er niet mee eens dat de lichtste kleur voor blonde meiden is bedoeld. Ook bij blonde meiden passen goed wat donkere wenkbrauwen. Kies dus voor jezelf. Ik gebruik zelf een mix van allemaal. 


Ik heb zelf nu wat donkerder haar dus dan vind ik het ook niet erg dat mijn wenkbrauwen wat donkerder zijn. Ik gebruik eerste de lichtste kleur en daarna doe ik de donkere kleuren er overheen. Zo bouw ik de kleur op en stop ik wanneer ik het mooi vind.

Het resultaat van het palette zie je op de bovenstaande foto. Ik vind het best mooi en gebruik het vanaf nu elke dag. Hoewel ik dit palette erg fijn vind, is de HEMA eyebrow kit nog steeds mijn favoriet. Maar dit palette is een goede tweede keus. Vooral voor meiden die nog een beetje experimenteren met kleuren voor hun wenkbrauwen.

Het how to make brows wow palette is voor €5.99 te koop bij het Kruidvat.

Het How to make brows wow palette is speciaal gemaakt voor de wenkbrauwen. Met 3 verschillende kl...