Nieuwe camera

12:00 Nannick 0 Comments


Na veel nadenken en zoeken op internet heb ik er voor gekozen om een andere camera te kopen. Met mijn vorige camera was ik niet meer tevreden. Het kwaliteit van de foto's werd minder en ik wilde meer luxe op de camera. Ik bracht een bezoekje bij kameraexpress en ik had een nieuwe camera.

Ik twijfelde tussen de Nikon D5200 en de D5500. Ik liet me vertellen dat er nogal verschil tussen deze 2 camera's zit en dat ik beter de D5500 kon kopen. Verrassend genoeg was die ook nog duurder. Maar daar krijg ik wel een camera voor terug met groot lcd-scherm, touchscreen en Wi-Fi. Vooral dat laatste vind ik erg handig. Via een applicatie op mijn telefoon kan ik me verbinden met de Wi-Fi van mijn camera en kan ik zo mijn net gemaakte foto's downloaden. Super handig!

Met deze nieuwe camera ben ik echt blij. Hij maakt veel mooiere foto's en is makkelijker in te stellen. Mijn oude camera verkoop ik nu op Marktplaats, dus voor wie interesse heeft?

Vanaf nu maak ik de foto's op mijn blog dus met mijn nieuwe Nikon D5500!

Na veel nadenken en zoeken op internet heb ik er voor gekozen om een andere camera te kopen. Met mijn vorige camera was ik niet meer tevr...