Review Guhl rijke voeding verfijnde haar-olie

11:47 Nannick 0 Comments


Om ervoor te zorgen dat mijn haar elke dag blijft shinen heb ik wel de juiste producten nodig die mijn haar beschermen en verzorgen. Sinds kort is er een nieuw goedje wat mijn haar laat glanzen. Ik gebruik sinds kort de haar-olie van Guhl. Ik ben gek op haar-olie en ik gebruik het bijna elke dag. Het werkt perfect en je krijgt er geen vette haren van. Lees in mijn review wat ik van deze haar-olie vind.

Op gebied van haarverzorging vind ik dat Guhl een streepje voor heeft. Het is niet het aller goedkoopste merk, maar nog steeds budget genoeg. Deze haar-olie bevat een combinatie van een aantal oliën. Monoi- olie is daar één van en is het schoonheidsgeheim in Oceanië. Guhl geeft aan dat deze olie je haarstructuur herstelt en het je beschermt tegen haarbreuken. Daarnaast geeft het zacht haar en laat het je haar stralen met een luxueuze glans. Dat belooft veel goeds!

Je kunt dit product op verschillende manieren gebruiken. Zelf vind ik na het wassen het prettigst werken.
1. Voor het wassen op droog haar
2. Na het wassen op handdoekdroog haar
3. Als finishing touch op droog haar


De olie zelf is kleurloos en voor mijn haar heb ik genoeg aan 2 pompjes. Het is niet handig om meer te gebruiken aangezien je haar dan wel vet wordt. De olie is goed uitsmeerbaar dus met kleine hoeveelheden bereik je het verzorgende effect al.

Ik ben heel enthousiast over deze olie. Het maakt mijn haar zacht en laat mijn haar echt glanzen. In tegenstelling tot andere oliën heb ik het idee dat deze olie echt werkt. Het maakt mijn haar niet vettig en ruikt buiten dat ook nog eens lekker. Wanneer deze op is zou ik zeker weten een nieuwe kopen.

Guhl verfijnde haar-olie is voor €9,99 verkrijgbaar bij verschillende drogisterijen.

Gebruik jij veel olie voor je haar?

Om ervoor te zorgen dat mijn haar elke dag blijft shinen heb ik wel de juiste producten nodig die mijn haar beschermen en verzorgen. Si...