Something changed...

14:16 Nannick 0 Comments


Een maand geleden vertelde ik jullie dat ik voorlopig mijn rode haar wil blijven houden. Achteraf gezien niet voor lang, want ik heb nu weer bruin haar. Van de een op de andere dag wilde ik opeens weer bruin haar. En zo gezegd zo gedaan, na een bezoekje bij de kapper was ik geen redhead meer. Wat het wel is? Een mix van allerlei kleurtjes.

Rood is een sterke kleur, wat je er niet zomaar uitkrijgt. Ik had 2 opties: ontkleuren of uit laten groeien. Dacht ik. Totdat de kapster zei dat ze het ook heel donker kon verven en dat het er dan ook langzamerhand uitgaat. Dat leek me de beste optie. Want ik ga geen maanden voor lul lopen omdat een uitgroei hebt waar je 'u' tegen zegt en ontkleuren is super slecht voor je haar. Dan maar heel donker bruin haar dacht ik.

Na een uurtje in de verf is deze kleur eruit gekomen!


Ik ben er echt ontzettend blij mee. Het is precies de kleur die ik verwachtte, niet te donker en niet te licht. Maar de rode tinten zijn nog steeds aanwezig. Op sommige plekken zijn de rode haren nog zichtbaar, maar dat vind ik juist wel leuk. Ik heb nu een mix van bruin, donkerpaars en rood. Want als ik buiten in de zon sta lijkt het zelfs een beetje paars.

Of ik spijt heb? Nee. Ik vond mijn rode haar leuk en het stond me ook echt, maar dit vind ik veel leuker. Het is weer een keer wat anders. Over een paar weken laat ik highlights zetten om mijn haar steeds lichter te krijgen. Uiteindelijk wil ik weer naar mij eigen haarkleur, donkerblond.

Wat vinden jullie van mijn haar?

Een maand geleden vertelde ik jullie dat ik voorlopig mijn rode haar wil blijven houden. Achteraf gezien niet voor lang, want ik heb nu w...