Accessoires voor aan de muur

18:48 Nannick 0 Comments


Meestal maak ik mij blogposts op mijn kamer. Wanneer ik recht naar voren kijk zie ik een muur. Een muur met wit behang met barok patroontjes. Ik vind het maar kaal, maar als je me het idee geeft om er iets mee te doen weet ik niet wat. Een muur hoort een beetje kaal te zijn, anders wordt het te druk. Overdrijven, waar ik goed in ben, is ook weer niet de bedoeling. Het is nog best een lastige klus om te verzinnen wat er aan je muur komt te hangen. Ik weet zeker dat ik niet de enige ben die hier problemen mee heeft dus ik help jullie en mijzelf een handje met deze inspiratie blog.



Niet dat ik duizenden potloden aan mijn muur wil hangen, maar het gaat om het idee. Iets met kleurtjes, you get the point. 




Dit heb ik nu ook. Een plank met van alles erop. Maar als ik het doe ziet het er rommelig uit en op deze afbeelding niet. Frustraties!





Dit is echt mijn stijl. Allemaal plankjes en er gewoon van alles opleggen. Totaal geen regelmaat, maar toch staat het netjes. Beetje jammer dat het bij mij al gauw lijkt op rommelig.



Ik heb al een paar leuke ideetjes bedacht. Ik denk dat ik mijn plankje gewoon wat meer moet opleuken met kleuren die bij mijn kamer passen, maar ook rust uitstralen. Nieuw projectje! Een belangrijke vraag is nog steeds: waar laat ik mijn schoolboeken? Want dat kan mijn plankje niet handelen.

Vind jij het ook altijd zo leuk maar lastig om je kamer in te richten?

Meestal maak ik mij blogposts op mijn kamer. Wanneer ik recht naar voren kijk zie ik een muur. Een muur met wit behang met barok patro...