Catrice; 61 Greige! The New Beige

12:00 Nannick 0 Comments


Ongemerkt staat deze hele week een beetje in het teken van de herfst op mijn blog. Ook vandaag, want ik heb mijn favoriete kleurtje voor op mijn nagels alweer ontdekt. Deze keer is nummer 61 van Catrice de gelukkige, genaamd "Greige! The New Beige". Ik vind de laatste tijd het nagellak assortiment van Catrice een beetje saai, maar deze sprong er tussen uit. De lakjes van Catrice laten mij nooit in de steek, dus deze keer ook niet.

Dit kleurtje is perfect voor de herfst omdat het een best donkere kleur is maar toch vrij neutraal. Hij neigt een beetje naar paars, maar ook weer naar grijs. Een combinatie van beiden dus. Felle kleurtjes op mijn nagels vind ik voor in de herfst en de winter nooit zo'n succes. Bruin- en grijstinten zijn altijd welkom.


Greige! The New Beige lakt heel erg fijn. Catrice heeft een nieuw kwastje wat er voor zorgt dat het lakken nog makkelijker wordt. Wat erg fijn is dat deze lak met 1 laagje voldoende dekt. Voor optimaal kleureffect kun je een tweede laag er overheen doen, maar in principe is het niet nodig. De lak blijft super goed zitten. Ik draag de lak nu al 2 dagen en nog geen enkele chip! In het weekend heb ik de lak gedragen tijdens werken, ik heb de hele dag met mijn handen in het water gezeten en de chips vielen me reuze mee. Prima lakje dus.

De Catrice nagelakken zijn te koop bij Kruidvat en Trekpleister voor €2.99.

Wat is jouw favoriete lak voor de herfst?

Ongemerkt staat deze hele week een beetje in het teken van de herfst op mijn blog. Ook vandaag, want ik heb mijn favoriete kleurtje voor ...