Inspiratie outfits voor in de herfst

12:00 Nannick 0 Comments

Toen ik in de blogpost over de herfst schreef dat de herfst een leuk seizoen was wat betreft kleding, bedacht ik me dat ik dat wel moet bewijzen. Ik speurde Pinterest voor je af en verzamelde de leukste outfits voor de herfst bij elkaar. Alle afbeeldingen komen dan ook van Pinterest af. De outfits in dit artikel zijn helemaal mijn stijl. Bovendien heeft het meisje op de foto hieronder dezelfde schoenen als ik, klein detail. Laat je inspireren door de outfits.













Wat ik vooral zo fijn vind aan outfits in de herfst is dat de zwarte broek weer acceptabel is. Wanneer ik in de zomer een zwarte broek aan heb, krijg ik veel commentaar. Nu is het herfst dus is het weer maatschappelijk geaccepteerd, yay! Nu kan ik ongestoord in een all black everything outfit rondlopen, zonder de vraag of dat ik naar een begrafenis ga naar me hoofd geslingerd te krijgen. Ook de losse truien met daaronder een blouse zijn mijn favoriet. Mooie jas en sjaal erbij en je hebt een mooie outfit.

Wat is jouw lievelingsoutfit in de herfst?

Toen ik in de blogpost over de herfst schreef dat de herfst een leuk seizoen was wat betreft kledin...