Items waar ik blij van word

12:00 Nannick 0 Comments

Soms heb je wel eens dat je van de kleine dingetjes best blij wordt. En soms is dat ook wel eens goed om dat te beseffen, aangezien het leven anders zo saai wordt. Dus vandaar vandaag 3 dingetjes in één blogpost waar ik blij van wordt.





2 weken geleden kocht ik samen met vriendinnetje Cynthia dit blouse en ik vind 'm zo leuk. Hoewel mijn oma vindt dat ik er jongensachtig uitzie met dit blouse, blijf ik hem leuk vinden. Ik hou sowieso wel van de houthakkers blousejes. Me vriend vind dat ik er dan als een dorpsmeisje uitzie, en dat vind hij leuk, haha.


Sinds dat ik heb uitgevonden dat je ook heel gemakkelijk zelf mobiel hoesjes kunt maken en ook heel makkelijk weer kunt verwisselen met andere templates vind ik mijn hoesjes echt leuk. Ik heb een witte iPhone en dit patroontje past er echt perfect bij. Vind ik leuk!


Als ik met school bezig ben en deze boekjes gebruik gaat het allemaal een stuk makkelijker. Het notitieboekje gebruik ik voor kleine aantekeningen op school die ik moet onthouden. Mijn agenda gebruik ik voor het huiswerk en het to- do lijstje is erg handig om bij te houden wat ik moet doen op een dag. Zo kan ik lekker alles afstrepen en daar geniet ik ook van.

Van welke 3 dingetjes wordt jij deze week blij?

Soms heb je wel eens dat je van de kleine dingetjes best blij wordt. En soms is dat ook wel eens go...