Mijn zomervakantie in foto's

15:35 Nannick 0 Comments


Helaas is de zomervakantie alweer voorbij en zit ik al weer 2 weken op school. Omdat ik de zomervakantie niet geheel in stilte voorbij wil laten gaan heb ik een blogpost met foto's die ik tijdens de vakantie heb gemaakt. Kijk mee wat ik over het algemeen heb gedaan. Zet je schrap voor veel foto's.



Net toen al mijn andere vriendinnen ook zomervakantie kregen begon de rijnweek in Rhenen. Daar woon ik vlakbij dus dat is leuk en lekker dichtbij. Samen met Davey ging ik met mijn beste vriendinnetje en haar vriend. Super leuke avond gehad met lekker weer.


En ook een bezoekje aan de kermis kon ik niet laten.


Happy times @ Rijnweek met Davey!


8 juli gaf mijn oom een feest omdat hij 50 jaar was. Dit was niet bij ons in de buurt dus we besloten een hotel te boeken. Dit was samen met mijn broertje en Davey ons kamertje. Het lag naast het station, dus ik hoorde 's ochtends alleen maar treinen, dat was minder.


Heerlijk zomerbiertje op het terras.


Samen met vriendinnetjes Kirsten en Cynthia naar de nieuwe film van Magic Mike. Hij was zo leuk!


Eventjes een middag gekletst met Lisan. Het was bloedje heet dus ik had mijn haar in een knotje, ziet er gek uit vind ik zelf.


Eind juli was het tijd voor de zomerfeesten in Nijmegen, jeej. Ik woon vlakbij Nijmegen dus het is voor mij makkelijk om er ff heen te gaan. Ik ben er 3 keer geweest en heb me alle keren prima vermaakt met vrienden.


Toch vind ik Matrixx live aan de kade de leukste muziek hebben tijdens de zomerfeesten. Het is er altijd druk en gezellig.


Biertjes en muziek!


Mijn broertje haalde zijn rijbewijs (hij is 17 jaar) en mocht dus onder begeleiding autorijden. Ik ging mee met dit gezellige random ritje.


Ik weet niet eens meer wat we gingen doen voordat ik deze foto maakte..


Ik vind het bbq'en in de zomer altijd leuk en gezellig, dit hebben we dan ook vaak gedaan. Dit keer was het samen met ons gezin en Davey!


In deze zomer ontdekte ik ook een nieuw drankje, Somersby. Het lijkt een beetje op Jillz, dus ik vind het lekker.


We overnachtten als cadeautje voor ons in de meeste luxe kamer van het Van Der Valk Hotel in Dordrecht. Ik heb me heerlijk vermaakt.


's Avonds voordat we naar onze kamer gingen zaten we relaxt aan de bar wat te drinken en gezellig te praten.


En ik nam natuurlijk afscheid van mijn rode haar. Nog even een laatste selfie met rood haar.


En dit is het uiteindelijk geworden, weer bruin haar!


Mijn vriendinnen vonden het nog maar wennen, maar vinden het erg leuk. Ik ging samen met ze chillen in de jacuzzi en genieten van de zon.


Aan het einde van de vakantie kocht ik ook een nieuwe camera. Inmiddels was het tijd voor een nieuwe omdat mijn vorige camera sterk verouderd was. Nu heb ik de D5500 van Nikon en ben ik er ongelooflijk blij mee.


Eventjes de camera uittesten Davey...


Samen met Davey ging ik een dagje naar Body Worlds in Amsterdam. Daar kun je veel delen van het menselijk lichaam zien en informatie over lezen. Ik vind dit zo interessant om te zien.


Amsterdam Centraal! Ben ik trouwens de enige die Amsterdam Centraal van binnen helemaal niet mooi vind?


Ik kocht wat nieuwe spulletjes in de stad samen met Cynthia, goede afsluiter van de vakantie.

En toen kwamen mijn boeken thuis voor studiejaar 2. Dit is toch wel het teken dat de zomervakantie echt voorbij is en dat het normale leven weer gaat beginnen. Ik heb heel veel zin in jaar 2 en ik ben benieuwd wat ik allemaal meemaak.

Hoe was jouw zomervakantie?

Helaas is de zomervakantie alweer voorbij en zit ik al weer 2 weken op school. Omdat ik de zomervakantie niet geheel in stilte voorbij wi...