Nike Air Max Thea

12:00 Nannick 0 Comments


Ik weet het nog oh zo goed. Vroeger haatte ik alles wat begon met Nike Air Max. De stijl van de schoenen sprak me niet aan en ik vond het echt heel lelijk bij jongens. Hoewel veel jongens op deze sneakers lopen, maar toch. Eerlijk gezegd vond ik het ook geen damesschoenen. Nu een paar jaar later loop ik zelf met Nike Air Max (Thea) schoenen en voelt het alsof ik op kussentjes loop. Toch gek hoe een mening zo kan veranderen.


Overigens blijf ik gewoon zeggen dat ik Nike Air Max THEA (met de nadruk op het laaste woord) schoenen heb, zo klinkt het niet helemaal Nike Air Max- achtig. Ook al zijn ze dat wel. Maar dat is een gevoelskwestie.

Tijdens ons verblijf (Davey en ik) in Gent hebben we zowat alles met de benenwagen gedaan. Ik had niets anders mee dan All Stars. Geloof me, All Stars zijn leuke schoenen maar niet om er een hele marathon mee te lopen. Ik had al een tijdje deze Nikes op het oog en kocht ze toen eindelijk. 120 euries gaf ik in één keer uit, een rib uit mijn lijf. Ik heb nog nooit zoveel uitgegeven voor schoenen, maar nu snap ik waarom. Ik heb gelijk mijn schoenen gewisseld en de rest van de dag op deze kussentjes gelopen. Oh, wat loopt het heerlijk. Ik neem al mijn eerdere uitingen over Nike Air Max terug. Sorry Nike.


Nu vind ik wel dat ik de nog mildere vorm van Nike Air Max heb. Hoewel ik me soms nog stoor aan de dikte van de zool van de schoen, maar dat moeten we maar eventjes vergeten. Ik zal nooit echte echte Nike Air Max kopen met felle kleurtjes en alles erop en eraan. Nee, gewoon niet. Het is maar wat bij je past en wat je mooi vindt. Ik vind de subtiele stijl van Nike leuk voor mij.

Is je mening van iets de afgelopen tijd ook sterk veranderd?

Ik weet het nog oh zo goed. Vroeger haatte ik alles wat begon met Nike Air Max. De stijl van de s...