Parfum met een herinnering

16:39 Nannick 0 Comments


Dit parfum van Kiko staat al een tijdje in mijn kast. Met een tijdje bedoel ik eigenlijk 3 jaar. Ik kocht dit parfum namelijk 3 jaar geleden in hartje Rome in de mooiste Kiko store wat ik ooit heb gezien. Hoewel ik het parfum niet heel vaak heb gebruikt, roept het toch veel herinneringen op. Bij dit parfum denk ik dus aan de meest gezellige werkweek ooit. Een week lang heb ik samen met heel VWO 5 Rome rondgelopen. Die week heb ik veel dingen gezien en meegemaakt. Samen met iedereen heb ik daar een mega gezellige en leerzame werkweek gehad. Die werkweek zal ik ook niet snel vergeten. Als vanaf het moment dat ik in VWO 1 zat keek ik er al naar uit. Nu, eenmaal 3 jaar geleden, weet ik nog exact wat we gedaan hebben.

Dit parfum is van KIKO. Ik vraag me nu pas af of dat ik het ook echt parfum kan noemen, aangezien het op de flacon 'scented water' wordt genoemd. Het is een heel zoet geurtje, waar ik eigenlijk niet meer zo van houd. Vandaar dat het parfum na 3 jaar nog steeds niet op is. De laatste tijd draag ik hem weer wat vaker en komen er steeds meer herinneringen naar boven. Leuk hoe een parfum dat kan doen.

Hebben jullie ook een parfum wat herinneringen oproept?

Dit parfum van Kiko staat al een tijdje in mijn kast. Met een tijdje bedoel ik eigenlijk 3 jaar. Ik kocht dit parfum namelijk 3 jaar ...