Wat ik graag wil, maar eigenlijk (nu) te duur is

13:00 Nannick 0 Comments


Momenteel heb ik niet heel veel geld, en juist nu kom ik allerlei leuke dingen tegen. Dingetjes die ik eigenlijk net iets te graag wil hebben. En eigenlijk ook net iets te veel geld kosten.

Sinds dat ik mijn haar bruin heb geverfd kan ik weer losgaan wat betreft felle kleuren. Een rode blazer staat dan ook op mijn wishlist. Een rode blazer staat super gaaf met (zoals hierboven) een wit shirt en een spijkerbroek. Het vinden van de perfecte rode blazer is alleen een hele klus waar ik nog wel even zoet mee ben. Dan is 'ie weer te groot, dan zit 'ie te strak bij mijn schouders, dan is de kleur niet goed genoeg... Wat een ellende.

Sinds Cynthia van Misslipgloss.nl haar Acne sjaal heeft gekocht wil ik hem ook hebben. Hij is lekker simpel, maar tegelijkertijd super goed van kwaliteit. Cynthia is er erg enthousiast over! Nu ik nog, want van de prijs wordt ik helemaal niet enthousiast. Zo'n simpele grijze sjaal kost maar liefst meer dan €100. Als ik nu spontaan de loterij win zou ik hem gelijk kopen! Maar voor nu denk ik er eerst wel even over na...

Mijn Nike Air Max Thea heb ik al een tijdje, maar ik merk dat ze minder lekker lopen dan voorheen. Ik loop niet meer op zachte kussentjes en krijg steeds meer last van mijn voeten. Misschien is het tijd voor nieuwe, want ik loop er ten slotte veel op. Na een bezoekje op de Nike website zag ik deze grijze Nikes. Deze zijn ook in het zwart verkrijgbaar. Ik zou eerder voor zwart gaan, omdat dat makkelijker te combineren is. Het enige nadeel is dat mijn portemonnee niet zo blij wordt van deze nieuwe aankoop. Maar ze zijn zo leuk!

Welke items op je wishlist wil jij graag, maar zijn eigenlijk te duur?

Momenteel heb ik niet heel veel geld, en juist nu kom ik allerlei leuke dingen tegen. Dingetjes die ik eigenlijk net iets te graag wil he...