Dagje IKEA

10:00 Nannick 0 Comments


Misschien wel de leukste winkel die er bestaat. De IKEA. Wat ben ik de bedenker van de IKEA toch dankbaar. Ik kan uren rondneuzen zonder me dan ook maar één tel te vervelen. Afgelopen dinsdag kwamen een vriendin en ik op het geweldige idee om naar de IKEA te gaan. Beiden zitten we in de 'nog-niet-samenwonen-maar-wel-inspiratie-opdoen' fase dus dat kwam goed uit. Binnen 3 uur stonden we weer buiten de IKEA, inclusief gevulde buikjes en een gevuld winkelwagentje. Cynthia had alvast dingen voor de uitzet gekocht en ik rekende een nep plantje en een aantal klerenhangers af. Hoewel ik niet veel nuttigs heb gekocht, heb ik me prima vermaakt.


Zo kwam ik deze keuken tegen en kwam ik erachter dat dit toch wel mijn smaak is. Wanneer het ooit zo ver komt als mijn vriend en ik gaan samenwonen en een huis gekocht hebben, wil ik ongeveer deze keuken. De donkere kleuren met witte accenten vind ik goed met elkaar matchen. Afgezien van de kleur van het keukenblad en de vloer zou ik dit zo in mijn toekomstige huisje willen.


Daarnaast kwam ik ook de perfecte woonkamer tegen. Ik wil later in mijn huisje een interieur met de kleuren wit, bruin en zwart. Ik stuurde deze foto naar mijn vriend en het enige wat hij reageerde was "De televisie is te klein'. Buiten het formaat van de televisie, het kleed, en het witte meubilair onder de televisie vind ik deze opstelling heel mooi. Vooral de grote kast aan de wand is heel erg gaaf.

Ik kan niet wachten totdat ik mijn eigen huisje kan inrichten. En dit terwijl ik het erg moeilijk vind om het interieur te bepalen, wat ook nog eens aan de wensen van mijn vriend moet voldoen (lees: veeleisend) haha. Maar al met al was dit een gezellig dagje IKEA!

Kunnen jullie ook zo lang in de IKEA rondlopen?

Misschien wel de leukste winkel die er bestaat. De IKEA. Wat ben ik de bedenker van de IKEA toch ...