iPhone 5 marble case

10:00 Nannick 0 Comments


De laatste tijd zie je veel marble prints, maar ik had ze nog niet voorbij zien komen op een telefoonhoesje. Gelukkig hebben we altijd nog sites zoals Aliexpress, waar ik dit hoesje dan ook heb gekocht. Ik had nog nooit eerder iets besteld bij Aliexpress dus ik hoopte dat mijn hoesje zou aankomen. En ja hoor, na nog geen week lag het hoesje op de mat! Het hoesje ziet er prima uit, is stevig genoeg en past precies om mijn telefoon heen. Met dat soort sites is het altijd maar afwachten of dat het hoesje in goede staat is en of je überhaupt de goede krijgt toegestuurd.

Aan de zijkant is het hoesje doorzichtig wat ik super fijn vind, hierdoor lopen de kleuren mooi over. Het hoesje heb ik via deze verkoper gekocht. Ik ben super tevreden over de bestelling en het hoesje zelf. Wat betreft telefoonhoesjes heb ik nooit genoeg, ik wil altijd weer wat anders.

Heb jij ook nooit genoeg telefoonhoesjes?

De laatste tijd zie je veel marble prints, maar ik had ze nog niet voorbij zien komen op een telefoonhoesje. Gelukkig hebben we altijd no...