Rode highlights

20:18 Nannick 0 Comments


Laten we maar niet praten over de lange tijd dat ik afwezig ben geweest. I know. Met deze nieuwe look van de site probeer ik langzamerhand een come back te maken. Daarnaast heb ik het ongelooflijk druk gehad met school, werk en privé leven. Niet dat dat een goed excuus is, maar ik gebruik het wel. Ondertussen heb ik niet stilgestaan. Ik wilde al een tijdje iets anders met mijn haar, omdat ik de kleur bruin wel een beetje eentonig vond. Dus liet ik highlights zetten die wel heel verrassend zijn uitgepakt. De highlights zijn niet blond geworden maar rood/oranje. Dit komt omdat de felle rode kleur nog lang niet uit mijn haar gegroeid is. Eigenlijk vind ik het juist super gaaf zo. Nu heb ik toch nog een beetje rood haar. Ik ben er echt vet blij mee en dat wilde ik eigenlijk even delen.


Fijne dag nog! En stay tuned voor meer updates.

Laten we maar niet praten over de lange tijd dat ik afwezig ben geweest. I know. Met deze nieuw...